عورانی

عورانی

وبلاگ رسمی امیر معصومی/آمونیاک
عورانی

عورانی

وبلاگ رسمی امیر معصومی/آمونیاک

" موقوفه ی حرم "

روی لبهای تو درج است:

این دو موقوفه ی حرم است/
لب گزیدنش حرام
لب نوازیش جرم است/
می شوم زائر حرمت/
غسلم از جنس باران است/
اذن لمسِ بازوانِ تو
جان برهنه مستحب است/
حال من مقیم حرم هستم/
نام تو
اربابِ حاجت است/
چون دخیل عشق توآم
کار تو شفای من است/
بر ضریح لبهایت
نذر بوسه ای کردم/
خنده ام شفا گیرد
بوسه ات ادا شده است/

امیر معصومی/ آمونیاک
18.12.93

" بهار دور است ! "

بهار دور است
لیک/
خیس بوسه های تو/
کویر اندام مرا
سبزکرده است.
از پنهان ترین شکاف ها/
که لیز نوازش است/
تاچشم گیر ترین 
پرچین ها /
که محتاج وجینِ دندان های توست ،
این مزرعِ لم یزرع/
با تو بهشت می شود خدای بوسه های
فصلیِ بیستون !!!

 

امیرمعصومی / آمونیاک
15.12.93

" فنجان قهوه "


عمر زندگی کوتاهتر از قد توست؛ 
چرا که از ازل،
بلند قامت تر از جهانی که به تو ارزانی شده است، 
خلق شده ای. ورای مرزهای تعریف شده ی جهان مادی
تو بر جان و جهان خویش حاکمی؛
مگر اینکه بنشینی تا عمر،به بلندای تو برسد و بر بودنت چیره شود؛
آرزوهایت را چنان پست مدار که چون حسرت، آفت عمرت شوند، آنها را به قد و قامت خویش ببر که هر چه از حد تو بیرون زند، 
کلاهی است که برای سرت گشاد خواهد بود و دید امروز تو را خواهد گرفت.

***
پ ن
نزیسته ای زندگی را، 
فقط کمی چشیده ای تلخی اش را چون فنجانی قهوه که نمی پسندیش
بی آنکه بدانی، با آنچه در فنجان می ماند، فال تو ، اقبال تو می شود!

امیر معصومی/آمونیاک

28.11.93

 

" عشق به وقت احتضار "


تقدیم به آنان که روزی عاشقانه نداشتند !

صدای گنگ عقربه 
به وقت انتظار
صدای سوت کتری
من ام در احتضار
به زیر سایه ی یک مرد
که تا امروز/
رسانده عاشقی را به استکبار
تمام روز هوس یک گل رز
و 
دست خالی مردی 
به رسم استعمار
گذشت روز عشق و 
من 
به انتظار یک بوسه
تمام شب 
در آغوش مردی به استثمار
برای سال دگر 
نقشه ای دارم 
به گفته ی اطلاعیه ی ترحیم
"به استحضار 
رسانده به گوش کلیه ی اقشار 
اجازه ی قتل او صادر شد
شما و دسته گلی برای استغفار!" /

 

استفتاء:

آیا طرح و اجرای چنین مجازاتی بر معشوق بی وفا، حرمت شرعی دارد؟؟
*** 
پاسخ: این حکم از مسایل مستحدثه محسوب نمی شود و پیشینه ی تاریخی دارد. ارجاع شود به فتوای مرجع عالیقدر، "حافظِ " قرآن به چهارده روایت، حضرت عشق 
" هر آن کسی که در این حلقه نیست زنده به عشق، بر او نمرده به فِتوای من نماز کنید. "

امیر معصومی/آمونیاک

26.11.93

 

" خانه عفاف "


خانه ی عفاف داستان مردی است که از تو در تو های این خانه  می آید!


همراه مان باشید در :



http://dastanhaye-saiberi.blogsky.com/efef-home