عورانی

عورانی

وبلاگ رسمی امیر معصومی/آمونیاک
عورانی

عورانی

وبلاگ رسمی امیر معصومی/آمونیاک

" موقوفه ی حرم "

روی لبهای تو درج است:

این دو موقوفه ی حرم است/
لب گزیدنش حرام
لب نوازیش جرم است/
می شوم زائر حرمت/
غسلم از جنس باران است/
اذن لمسِ بازوانِ تو
جان برهنه مستحب است/
حال من مقیم حرم هستم/
نام تو
اربابِ حاجت است/
چون دخیل عشق توآم
کار تو شفای من است/
بر ضریح لبهایت
نذر بوسه ای کردم/
خنده ام شفا گیرد
بوسه ات ادا شده است/

امیر معصومی/ آمونیاک
18.12.93

نظرات 2 + ارسال نظر
آ... 1393/12/27 ساعت 06:14 ب.ظ

گل..

سروش 1393/12/21 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام
من تو کلوب با شما اشنا شدم
و قبل از اینکه از مطالبت استفاده کنم ازتون اجازه گرفتم و شما هم گفتین که ایرادی نداره
اگه پشیمون شدین هم مسئله ای نیس همین الان نوشته هاتون رو پاک میکنم
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد