عورانی

عورانی

وبلاگ رسمی امیر معصومی/آمونیاک
عورانی

عورانی

وبلاگ رسمی امیر معصومی/آمونیاک

رساله دلدادگی / امساک ازبوسه




مرجع دلشدگان؛ 

ماه ما را مبارک کن!
چیست حکم روزه بر زنی که 
از چشم های معشوق باردار است؟
روی برگرداند از رخسارش
خطر جان دارد این فراق!
نگاهش کند
ویار لب می آورد!
می شود به قدر حفظ حیات/ او را بوسید؟
ور نه این جنین/ از سختی امساک 
سِقط که نه ...
نارس به دنیا می آید؛
نسلی/ مبتلا به هوسی بر نیامده
مرجعیت تو را 
به ابتذال آغوش های پنهانی می کشد!
چیست حکم زنی که از عشق باردار است؟! 

*** 
فتوی:
بانوی دلداده!‌ استفتاء شما دو وجه فقهی دارد؛‌ 
اول اینکه: روزه بر زن باردار زمانی حرام است که خطر جانی برای مادر و جنین به همراه داشته باشد؛
دوم آنکه: "هر چه ممنوع شود، مطلوب می گردد" ! 
از آنجا که منع من از بوسیدن، شما را به معشوق حریص می گرداند و اشتیاق، قوت دل است! و نیز بوسیدن زن،‌ حکم نوشیدن شراب و تناول اطعمه است و حیات بخش ... من شما را به پرهیز نگاهتان در ساعات روزه داری، و افطار با ولع بوسه، بشارت می دهم؛
بدانید آنچه از عشق حمل می کنید به سعادت و سلامت شما صبورتر است تا هوسدانه های زودگذر! 
بر احکام دلدادگی،‌ مؤمن بمانید.
توفیق شما از خداوندگار عشق خواهانم.

امیر معصومی/ آمونیاک
اول تیر ماه نود و چهار
رمضان

سقوط سهوی

 

یک سقوط سهوی مضحک بود/
بوسه ای در میانه ی مستی ها !
تا ابد مبتلا به برزخ عشقی / م
نا امید از بهشت آغوش ها !/
بوسه کمتر بزن از دور
برصدای " عاشقت هستم " /
...
...
بی تعارف بگویم
زن/
شوکران لبهایت/
نوشداروست اما/
بعد مرگ سهراب ها !
.../

امیر معصومی/ آمونیاک
1394.3.25

محتکر خنده


من محتکر خنده ی شیرین تو هستم
این عامل اصلیِ گرانی نبات است !
حالا شده ام حامی یک مرجع تقلید
تا حکم دهد خنده ی تو ، فعل حرام است !
از رشوه ی این فتویِ جعلی و خیالی
برگردن من ، خمس و زکات ، سهم امام است !
مرتد شده ام محض خلاصی و ولیکن
از رونق گلخند تو بازار دلم ، سخت کساد است !

امیر معصومی/ آمونیاک
دوازده ام خرداد نود و چهار