عورانی

عورانی

وبلاگ رسمی امیر معصومی/آمونیاک
عورانی

عورانی

وبلاگ رسمی امیر معصومی/آمونیاک

چالش عقیده و باور


ازم پرسید: "چرا دهه اول محرم سیاه می پوشی؟!"
گفتم: " به احترام پدرم. به احترام عقایدش."
گفت: " همین توقع و از پسرت هم داری؟!"

برای جواب دادن به این سؤال باید به عقایدم فکر می کردم که چی هستند؟!
هر چند سال های اول دبیرستان بودم که یک سخنران در مراسم عاشورا گفته بود
" اجازه ندهید در برابر عقاید شما علامت سؤال قرار دهند؛ما خیلی از باورهایمان قلبی است؛به کسی اجازه ندهید، با احساس لذت شما از یک باور، علمی بر خورد کند!"
.
.
.
الان تنها چیزی که برام از احترام گذاشتن پسرم به عقاید من مهمتر هست، اینه که باورها و عقایدم رو در مرز قریب به چهل سالگی، حلاجی کنم.
بعضی سوال ها جواب ندارند، تفکر دارند!

امیر معصومی/آمونیاک

بیست و هفت آبان ماه نود و چهار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد