عورانی

عورانی

وبلاگ رسمی امیر معصومی/آمونیاک
عورانی

عورانی

وبلاگ رسمی امیر معصومی/آمونیاک

کلیدی بر جهان اسرار ... قسمت پنجم( هنر خواب بینی )

 قسمت پنجم (هنر خواب بینی)

 

" هنر خواب بینی یکی از راه های حصول به جهان های موازی است "

شاید از خود بپرسید چرا چند باره بر وجود چنین جهان هایی تاکید می کنم؟!

باید بگویم، گذشته از ارتباط مستقیم خواب دیدن با وجود این جهان ها، دلیل عمده ی تکرار این مطلب، حضور خودِ شما در پای همین مقاله است!

فکر کرده اید چرا وقت ارزشمندتان را برای خواندن این مختصر صرف می کنید؟ قطعا به دنبال چیزی می گردید! جوابی برای سوالی !

پس از من بپذیرید که باید این باور در ضمیر ناخودآگاه شما تثبیت شود:

" دنیایی که ما آن را بی همتا و مطلق می دانیم در حقیقت دنیایی است از میان دنیاهای دیگر" که می توان تصور کرد " مانند لایه های پیاز روی هم قرار گرفته اند" یا شاید هم مانند گوی هایی پراکنده در کیهان، به نظم خاص خود چیده شده اند!

* ( تفاوت این دو فرضیه مد نظر نیست، تداخل مدار های مربوط به هر جهان را در نظر مجسم کنید کافی است! همان تداخل هایی که عرض کردم گاهی بی دلیل شما را خوشحال یا غمگین می کنند! )

" با آنکه ما از لحاظ انرژی در شرایطی قرار داریم که فقط می توانیم دنیای خودمان را درک کنیم، ولی امکان ورود به دنیاهای دیگر که مانند دنیای ما واقعی، کامل و منحصر به فرد هستند را نیز داریم.

برای درک این دنیاهای دیگر نه تنها باید مشتاقانه طالب آنها باشیم بلکه باید انرژی کافی را برای به چنگ درآوردن آنها نیز داشته باشیم. وجود این انرژی ها پایدار و مستقل از شناخت ماست و نداشتن آنها از شرایط نیرویی ما ناشی می شود.

* { قطعا شنیده ای که همه ی انسانها هاله ای از انرژی در اطراف خود دارند، تحقیقات در مهندسی بیو شیمی نشان می دهد که مغز انسان ماده ای را ترشح می کند به نام اندروفین . (مورفین طبیعی بدن).

کسانی که بر ذهن آنها تفکرات منفی حاکم است اندروفینی که از مغزشان ترشح می شود بیماری زاست و کسانی که ذهن مثبت دارند، اندروفین آنها شفا بخش است : یک ماده با دو خاصیت!
امروزه از نظر علمی ثابت شده که هیچ چیزی نیست که از خودش هاله انرژی ساطع نکند . 
قانون "دوبروی " می گوید: "هر ذره ای از خود انرژی به همراه دارد" .

هاله های انرژی با فرکانس مغز و تفکر انسان مرتبط هستند.}

به پیوست همین مطلب گفتنی است که استفاده از هر گونه مسکر و مخدر، باعث ایجاد حفره هایی در هاله ی انرژی افراد می شود. لذا نیروی لازم برای جابه جایی در جهان های مذکور تضعیف می شود و دقیقا به همین دلیل هنر خواب بینی، از هر کسی بر نمی آید.

خواب بینی فقط می تواند یک تجربه باشد و فقط به این معنا نیست که ما رویاهایی داشته باشیم و خیال پردازی کنیم، ما می توانیم از این راه آنچه را که این دنیاها برای ما قابل رویت می کنند را، توصیف کنیم. بهتر است بگویم که خواب بینی یک

احساس و جریانی در بدنِ ما

و

معرفتی در اندیشه مان می باشد!

از آنجا که همه ی ما به دنبال آزادی هستیم، آن بُعدش که " آزادی مشاهده"  است در این مبحث حایز اهمیت می باشد و این آزادی محقق نمی شود مگر به دور از هر گونه لجاجت و همه ی آنچه که از لحاظ نیت، امکان پذیر است.

*( در قسمت سوم و جهان های موازی عرض کردم که نیت های شما، افکار و ظن های شما، درست یا غلط، مثبت یا منفی، جهانی موازی در لحظه خلق میکند، آزادی مشاهده باید فارغ از آنچه باشد که نیت های شما را می سازد، لازمه ی آن تمرین بر آن است که یاد بگیریم قضاوت نکنیم. این مبحث جای مناسب خود را می طلب که فعلا از آن می گذرم.)

آزادی مشاهده به این معناست که تو بتوانی مستقیما نیرو را درک کنی، با کنار گذاشتن بخش اجتماعی ادراک، تو خواهی توانست جوهر و اساس اشیاء را درک کنی. از آنجا که همه ی آنچه ما دریافت میکنیم انرژی است، و از طرفی نمی توانیم آن را مستقیما درک کنیم، ادراکمان را وادار میکنیم که در قالب قرار گیرد؛ که همان بخش اجتماعی ادراک ماست. همان چیزی که من سعی در شکستن آن دارم.

*( حلقه ی دور چشمتان را به خاطر دارید؟! نامتعارف های من در بیان تابو شکنی ها، تلنگر های ضعیفی است در ساختار شکنی و حذفِ قالب های اجتماعیِ عرف و شرع و قانون، در ذهنیت شما؛ هر چند برخی از دوستان این شکست ذهنیت را با لجام گسیختگی های رفتاری مشتبه می گیرند اما شما در این سلسله مقالات خواهید دانست که ارتقاء آگاهی و دانش شما لزوما به معنای تضاد شما با هنجار ها نیست.)

بگذریم..کجا بودیم؟! بله... عرض می کردم:

همه ی آنچه ما دریافت میکنیم انرژی است و این یعنی شما خود نیز یک واحد منسجم از ذرات نورانی انرژی هستید که در قالب ادراک اجتماعی  به نام"  جسمیت انسانی " قرار گرفته و تعریف شده اید.

این گفتمان در هنر خواب بینی میخواهد شما را از پوسته ی تان خارج کند، این باور، تصویر و تجسم را در ذهن شما پر رنگ کند که خودتان را در قالب فرا انسانی ببینید.

وقتی شما رویا می بینید، گاهی خودتان را در همین شمایل انسانی درک میکنید و این نشان می دهد،  علیرغم خارج شدن از کالبدتان، هنوز درگیر قالب تعریف شده ی انسانی خود هستید. اما

آن خواب هایی که خودتان را، از درون حلقه ی چشمی خود می بینید، همان هایی که خودتان را نمی ینید اما حضورتان را در مکان و تعلیقتان را در فضای رویا حس میکنی،( بهتر از این نمی توانم توصیفش کنم! ) همان ها مرحله ی بالاتری از رهایی ذهن شماست، آن گونه از رویا، خودِ خودِ شما به عنوان یک " هست" ..." بود" و " واحدی از انرژی " هستید!

و این مثال معروف که " خواب، برادر مرگ است" در اینجا گفتن دارد!

شما هر شب که می خوابید، تجربه ی کوچکی از سفر در عالم معنا را تجربه میکنید؛

روزی که هر انسان بر خلاف همه ی تلاشش، جسمش  به عنوان یک قالب انسانی به قدری آسیب می بیندکه دیگر قادر نیست واحد های انرژی را نگه داری کند، زمان آن است که این جنازه به حال خود رها شود و شمای " آگاهی" سفرتان را ادامه دهید و دقیقا به همین دلیل است که هیچ جنازه ای تشعشع انرژی ندارد!

از طرفی دیگر،

تفکر و ادراک هم ندارد، به معنای عام هیچ جنازه ای شعور هم ندارد. می خواهم بگویم:

 شما به عنوان یک واحد از انرژی دارای شعور و تفکر هستید و به همین جهت می توانید عالم رویا را به تسخیر خود درآورید. شما می توانید این ذرات نورانی انرژی را در کنترل شعور و آگاهی خود در آورید و در هنر خواب بینی به هر کجا که میخواهید بروید و به هر چه که می خواهید برسید! آماده ی این سفر هستید؟! رویای امشب تان را رنگی ببینید! 


 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی 1392/04/09 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام دوست عزیز امیدوارم که خوب باشی...
ممنونم از داستانهای قشنگ شما ..منتظر قسمت ششم جسدهای بی حصار بودیم ولی هنوز اینجا منتشرنشده ...
با سپاس .. .

سلام مهدی عزیز
این داستان در حال ویراستاری نهایی است و برای همین ارسال مجدد آن به جهت لحاظ کردن نقد دوستان، کمی طول میکشه. از بابت تاخیر متاسفم. جبران میکنم . ممنونم از پیگیری و ارسال نظرت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد